Background Image
Previous Page  10 / 90 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 10 / 90 Next Page
Page Background

8

алатын еді. Соңғы онжылдықта әртүрлі қызмет салаларында

технологиялар мен білім түрлерінің жаңаруының жылдам

үрдіс ала бастағаны байқалды. Мектептен, тіпті жоғары оку

орнынан алған білімнің өзі ұзақ уақыт өмірге тірек бола

алмайды.

Үздіксіз білім беру тұжырымдамасы, оның іс жүзінде

пайдалануға ұмтылу қоғамдағы ересек адамдардың білім алу

мәселесін қиындатып жіберді. Ересек жандардың білім

алуына деген көзқарас және оның қазіргі замандағы рөлі

түбегейлі өзгеріске ұшырады. Ол қазіргі білім беру жүйесі

кризисін аттап өтудің және жаңа заманға сәйкес білім

жүйесін

қалыптастырудың

тікелей

жолы

ретінде

қарастырылып отыр.

Білімді негізгі қоғамдық капиталға айналдыру және

білім алуға байланысты табыстың өсуі осы тауарды

пайдаланатын адамның, жалпы қоғамның және накты бір

мекеменің пайда табуына байланысты болып отыр. Осыдан

барып білім беру саласын аралас түрде қаржыландыруға, осы

саладағы нарықтық қатынастарды дамытуға негіз болатын

мүмкіндіктер пайда бола бастайды.

Мектептегі информациялық технологиялар және

информация

курстарын

бағдарламалау

тілдерінің

әлементтері бар компьютер құралы алғашқы білім түрлері

ретінде қарастыру - кейіннен зиян тигізетін өте қарапайым

көзқарас Компьютерлік ғылымдар пәндерін инженерлік білім

негіздерсіз (жоғары оку орындарына емес) нашар

техникалық жабдықталған ортада үстірт оқып үйренуге

талпыну - мектеп түлегінің көзі алдында ИКТ

мүмкіндіктерінің рөлін төмен түсіру деген сөз. Балалардың

мұндайда Компьютерге байланысты теріс көзқарасы

қалыптасып, кейіннен оларды көптеген қиындықтарға душар

етуі мүмкін.

Орта мектеп өмірге білікті программалаушылар беруі

тиісті емес (оларды университеттер дайындауы керек), оның

атқаратын қызметі де ондай емес. Балаларды оларға